III Mêlée de Consolació – Les seqüeles (1)

 

Ahir dijous dia 10 de setembre a les 23:59h es va acabar el termini de la primera ronda de votacions per decidir el guanyador de la III Mêlée de Consolació de la Lliga de MicroRelataires Catalans (LLMRC) 2015. La batussa va ser cruenta i va suposar el vessament d’una quantitat ingent de lletres.

Avui, en el moment d’avaluar les seqüeles de l’esdeveniment, el recompte de danys i baixes ens porta els resultats següents:

 

CIRÀ DEL BAR GERARD – 4 vots (Supervivent)

 

URANI – 1 vot (KIA)

 

DEDAL0 – 0 vots (MIA)

 

UFO – 4 vots  (Supervivent)

 

 

1 desaparegut i 1 caiguda en combat (descansin en pau els seus textos gloriosos).

I 2 supervivents, que ara hauran d’enfrontar-se cara a cara en una ronda definitiva que serveixi per esclarir el vencedor final, d’una vegada per totes.

Recordem aquí els seus textos:

Tots aquells membres de la Lliga que no hagin votat durant la primera ronda, o que en cas d’haver-ho fet s’hagin decantat per algun dels altres participants, ara tenen la possibilitat de decidir la sort dels dos darrers contendents que resten dempeus sobre el ring. D’altra banda, els membres de la Lliga que, ja en primera ronda, hagin expressat el seu vot a favor d’un dels dos aspirants en lídia, no cal que es tornin a pronunciar.

A aquells que concerneixi, hi ha temps fins dilluns dia 14 de setembre a les 23:59h per efectuar les votacions. Podeu deixar els vostres vots en aquest mateix post.

Endavant microrelataires! S’inicia la segona ronda de votacions de la III Mêlée de Consolació LLMRC 2015!!!

Anuncis

9 thoughts on “III Mêlée de Consolació – Les seqüeles (1)

  1. El meu vot ha estat per en Cirá : el seu relat és impecable, original i ben trabat, com és habitual en ell.
    Aquesta és la meva tercera melee i estic molt satisfet dels meus dos primers roscos i d’aquest darrer relat.
    Tanmateix, no deixo de ser un nouvingut a la competició i encara no tinc cap motiu ni res de que consolar-me.
    Per això si les normes ho permeten i els que m’han votat em perdonen,volia demanar s’acceptés que el guanyador de la III Melee fos en Cirà. La seva trajectòria a la Lliga ha estat magnífica i temps i ja hi haurà de veure’ns les cares.
    Així doncs ho demano formalment al David accepti la meva petició i que cas positiu en Cirà no tingui cap rancanca que per això l’hi votat en aquesta melee.
    Tanco amb un agraïment públic al David Castejon per la seva tasca.

    M'agrada

    • UFO, la teva petició t’honora. Finalment, però, he decidit que es disputi la votació de manera normal, per tal de no deslluir una eventual victòria d’en Cirà. Al cap i a la fi, aquesta s’ha acabat produint, i de la forma més meritòria. Tots contents!

      M'agrada

Deixa un comentari

