II Mêlée de Consolació (LLMRC 2016) – Els penaltuits

 

El passat dia 25 d’octubre la Mar de Nit i l’A. H. Blacksmith van quedar empatades, després d’haver sobreviscut a dues rondes de votació corresponents a la II Mêlée de Consolació de la II Lliga de MicroRelataires Catalans (LLMRC 2016).  Davant l’anquilosament del resultat, l’organització va decretar recórrer al sistema de mort sobtada.

D’acord amb aquest mètode, cadascuna de les dues implicades ha escrit un penaltuit (nanorelat d’un màxim de 140 caràcters)  al voltant del tema PARANOIA.

A continuació sou convidats a llegir i votar les propostes de les finalistes de la mêlée. Un cop hàgiu valorat els dos textos, podreu comentar i emetre les vostres votacions —especificant clarament el text / contendent favorit— al peu d’aquest mateix post:

 

 

Mar de Nit

Em segueixen
Ho sé

Em titllen de paranoic

I tu, què mires?
Ara em llegeixes atentament
També em segueixes a Twitter?
@llmrccat #penaltuit

 

 

 

A. H. Blacksmith

Sempre que el cambrer li donava l’esquena per preparar-li el cafè, creia que no arribaria viu a la feina. @llmrccat #penaltuit

 

Endavant! Hi ha temps per votar fins el proper diumenge 30 d’octubre a les 23:59h

Sort a totes dues i que guanyi la millor!

 

Anuncis

4 thoughts on “II Mêlée de Consolació (LLMRC 2016) – Els penaltuits

  1. Voto per l’aspirant número 1, per com n’és d’absurdament inquietant el seu nanorelat. I ara deixo d’escriure, que em sembla que m’estan observant els meus companys de feina amb intencions ignominioses.

    M'agrada

Deixa un comentari

