Prodigi musical – AMISTÓS (ex-Jornada 1; Grup C)

 

 

Otgerinyu

 

Tema: Música clàssica

Grup: C

Rival: mut_ER

185 paraules

Prodigi musical

 

Ja de petit l’iniciaren a la música clàssica, mentre la resta de nens es divertien o a l’estiu es banyaven al llac, ell romania tancat dins de casa practicant.

Els diumenges adorava anar a missa doncs era quan es lliurava de l’odiós instrument, no sempre havia tingut aquest sentiment, si bé al principi el detestava davant la dificultat de crear música  de seguida l’estimà durant un breu període temps emocionat per les melodies que hàbilment enllaçava, però no n’hi havia prou, mai n’hi havia prou, el seu pare sempre s’encarregava de recordar-li-ho.

Finalment arribà el dia de tocar en públic, tenia deu anys i les mans li tremolaven, no volia defraudar-lo, així que es calmà i començà a tocar, en acabar tothom s’aixecà aplaudint, havia estat un èxit, tot i així ell no somreia, havia fet una petita errada, desapercebuda per la majoria d’orelles però no per la del seu pare.

Als vint-i-un anys ja era un virtuós reconegut mundialment.

Als vint-i-set es llevà un dia trist i sol doncs mai havia sabut com relacionar-se amb la gent i decidí que ja en tenia prou.

I tothom el plorà però mai ningú entengué perquè s’havia tret la vida.

 

5 thoughts on “Prodigi musical – AMISTÓS (ex-Jornada 1; Grup C)

  1. El relat del contrincant té molt punts a favor i em costa decidir, per tant el meu vot va per a aquest, per la sensibilitat de l’argument (recomanant amb tot l’afecte extremar la cura lingüística, tal com diria el Mestre :)) i per al contendent, per al ritme narratiu.

    M'agrada

  2. Anàlisi ortogràfic:

    TOTALITAT DEL RELAT
    El relat presenta un problema amb la puntuació que dificulta la seva lectura. Es recomana respectar les pauses naturals mitjançant la utilització de comes i punts.

    PARÀGRAF 2 – LÍNIA 4
    “…un breu període () temps…” > Manca la preposició “de” entre “període” i “temps”, que ha quedat elidida.

    PARÀGRAF 6 – LÍNIA 1
    “…mai ningú entengué (perquè) s’havia tret la vida.” > Quan la conjunció “perquè” introdueix una proposició que conté una pregunta indirecta s’escriu de manera separada: “per què”

    Sense sanció. D’acord amb la normativa vigent, el nombre d’errades trobades en el text no serà suficient per motivar cap acció punitiva per part de l’organització, tot i quedar al límit del marge permès.

    Es recomana extremar la cura ortogràfica de cara a futures participacions.

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s