
Cul-de-sac
Competició: Mêlée de Tardor (Cloenda) – LLMRC 2018
Tema: Evolució / Involució
Condició necessària: Formulació d’una proposta
Nota informativa
Benvolguts veïns, m’adreço a vostès com a porter d’aquesta tranquil·la comunitat. Els motius per utilitzar aquest mitjà els considero prou importants, després de vint-i-quatre anys de servei ininterromput, sense absències ni queixes destacades.
Doncs bé, com observaré a continuació, darrerament s’han produït una sèrie de conjuntures que interrompen les meves activitats, produint-me desassossec i un profund insomni nocturn.
FETS:
- A les dues germanes de l’entresòl 3a. els hi han crescut orelles vulcanianes per escoltar millor les converses, d’amagatotis rere la porta.
- Els nens del 1r. 2a. tenen uns dits polzes desmesurats, de jugar a la Playstation.
- El missatger del 2n. 1a. és impermeable. Li llisca l’aigua, quan plou a bots i barrals.
- A l’advocat de l’àtic no li creix barba.
- La noia del sobreàtic té uns bonics ulls vermells.
Com pot ser que tothom evolucioni, altrament a mi em creixi pèl pertot arreu, se m’arquegi l’esquena i tingui una pinta d’australopitec que ni la dona s’apropa?
Donada la meva immaculada trajectòria els hi proposo, ben humilment, una reunió urgent per tal de conèixer els motius de la meva regressió i alhora l’optimització de les seves facultats.
També prego no deixar-me més plàtans a l’armariet.
199 paraules
El meu vot per aquesta Nota informativa carregada d’enginy, ironia i sarcasme. Com sempre, els de l’escala laboral més baixa són els que més pateixen els canvis.
Una història molt ben trobada, felicitats!
M'agradaLiked by 1 person
Curiosa proposta de reunió de comunitat tramesa pel prole envers el patró. I és que n’hi han coses que han de tornar els seus orígens. Minuciós glossari d’ordenats
propósits, amb breu resum de la fauna humana que hi mora a la conunutat. El personatge del protagonista resta exonerat de ser discret. El meu vot és per aquest enginy… El tema dels péls es tractarà al punt de precs i preguntes.
M'agradaLiked by 1 person
M’agrada aquest relat perquè és irònic, original, té un punt de misteri propi de les històries d’escala i un bon final. I perquè el trobo molt ben escrit. Aquí deixo el vot i una reverència.
M'agradaLiked by 1 person
Ens porta un poc a la Metamorfosi de Kafka el punt de vista d’aquest relat. Això i la genial frase final es guanyen el meu vot.
M'agradaLiked by 1 person
Un relat rodó, imaginatiu i divertit. Un vot més.
M'agradaLiked by 1 person
Tot i que els meus vots han anat a altre relats, volia deixar també aquí un comentari.
Curioses evolucions presenten els veïns 🙂
Gran frase final!
M'agradaLiked by 1 person