Records – MÊLÉE DE CONSOLACIÓ (IV)

 

 

Kuaestor

 

Competició: Mêlée de consolació (IV) – LLMRC 2020

Gènere: Històric / Ucrònic / Distòpic / Utòpic

 

Records

 

Miquel tenia moltes ganes d’arribar a casa, venia cansat del gimnàs, i la perspectiva d’una sopa rescalfada al microones no el consolava de l’acomiadament de la feina. La boira ho envaïa tot, plovia i la gent anava a la seua.

La Tyrell rescindia el contracte quan acabava d’usar els redactors que es dedicaven a introduir a les computadores les dades que donarien contingut als psico-cervells dels pelluts.

Li havien adjudicat l’edat infantil, la més difícil de contrastar per la policia dels records, però des del primer dia ja sabia que seria llençat de nou al carrer en quan buidara el seu cervell.

La primera volta que havia anat a un parc d’atraccions, el primer pedaleig en bicicleta sense rodetes, aquell escabussó a la piscina sense els flotadors… Sensacions que s’encabien al micro-xip assignat a canvi d’un mes i escaig de sou i una subscripció anual al gimnàs.

El gimnàs era l’incentiu a què podia aspirar si els seus records eren prou bons per catalogar-se de premium. No sabia ben bé perquè volia anar al gimnàs, potser tenia l’esperança de trobar-se pel carrer amb un pellut i vèncer-lo en un cos a cos. A records ja sabia que guanyava ell.

 

Contrincants: 1; 2

200 paraules

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s